Tashell kurung

Assalamualaikum...

Mari sini adik-adik kak lah dah beli baju untuk raya, haa mai sini tengok tashel kurung yang cantik menawan dipakai di pagi hari raya.

Material dari wolly creme yang tidak jarang

terdapat 6 pilihan warna..black,dark purple,light peach,mustard, pink, royal blue dan turqoise

Info:
* round neck
*Non BFF
* Zip at back
* No zip at hand ( tapi lilitan lengan boleh dinaikkan sehingga siku)
*mermaid skirt cutting
*Real colour may differ from photo due to editing & lighting

Harga RM145 exc postage

Jom tengok gambar pulak ye

kalau ada yang berminat meh whatsapp kak lah









Terima kasih sudi singgah dan baca

Wassalam

Comments

  1. cantek. sya baru je beli baju raye online. tgh tnggu sampai umah. x sabaww :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baju raya saya baru je order, bulan jun baru dapat..tak sabarr juga nak tunggu ni

      Delete
  2. Cantik

    Sesuai sangat untuk pakai raya.nmpk manis je

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan pk mesti nampak manis di pagi raya..hehehe

      Delete
  3. Baju raya kakak semua jahit by-own. Dah siap pun hihi...
    Tapi tengok ni rambang mata dibuatnya. Tak boleh tunjuk anak dara kakak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus akak boleh jahit sendiri, wah dah siap tu, saya punya baju belum ada lagi, beli yang siap je nampaknya

      Delete

Post a Comment

Popular Posts